Sunday 20 January 2013

Dia Nabila a.k.a Abel

Bila duduk sesorang dalam bilik sambil layan lagu jiwang . Tetiba kepala otak yang tengah pening plus double triple biol ni teringat pulak dekat sorang 'bestie' ni . orang dia comel je . Dulu mase aku still satu sekolah dengan dia aku selalu lepak dengan dia dekat depan bustop sambil makan ais-krim cornetto and kadang-kadang kepala aku ni akan terlentok dekat bahu dia . bunyi macam pasangan lesbian tapi taklaa .... hahaha . haihh apalah yang dia tengah buat sekarang ? happy ke ? sedih ke ? dahlaa tak dapat nak jumpa dia . Esok dia dah pindah (pindah sekolah je) dekat SM teknik perdagangan . Entah ok ke tidak agaknya esok dia dekat sana ? haissiii . benda yang paling buat aku risau, dia tu dah lah selalu pengsan . hisshh aku rase macam nak ikut je dia masuk sekolah baru tu tapi... hmmm memang tak boleh la . aku kena terima kenyataan setiap pertemuan pasti ada perpisahan . haihhh.. aku ni dah kenapa tetibe tangkap leleh pulak ? hadeiiii . ingat sikit, dia tu nak pergi belajar bukannya nak pergi mana pun . whatever it is, aku akan rindukan kau wahai Nurul Nabila binti Abdul Razak .
walaupun kita jauh tapi ada satu benda dari aku yang selalu ada dengan kau . benda itu adalah DOA AKU :')

take care sayang .

No comments:

Post a Comment